fredag 20 februari 2009

Modern Engelsk Stridshöna-MES











Hej då MES:arna!

10 kommentarer:

  1. Guud så vackra färger dessa fåglar har!!
    Jättefina bilder!!

    SvaraRadera
  2. DÖDAR DOM VARANDRA?

    SvaraRadera
  3. Nejdå...trots sitt namn är de hur gulliga och goa som helst, inte alls "stridiga"...tvärtemot :-)

    SvaraRadera
  4. Jag är kär i dina höns! Hur klarar dom Norrländska vintern? Känner du till någon bra uppfödare?

    SvaraRadera
  5. Jag har värme i hönshuset på vintern....och ja...jag känner en uppfödare. Du får gå in på min andra blogg och skicka ett mail om du skulle vara intresserad :-)

    SvaraRadera
  6. http://www.stranddjuravel.dinstudio.se/

    Han kan fixa det mesta i hönsväg man vill ha

    SvaraRadera
  7. Tack Winnie :-) men han har väl inte MES:ar, eller hur?

    SvaraRadera
  8. Fantastiska fotografier, du är en duktig fotograf!
    Dom har inspirerat mig till att skaffa MES-ar!

    SvaraRadera
  9. Ååå va roligt att det finns fler som gillar dessa underbara höns!! :)

    SvaraRadera