tisdag 24 februari 2009

Fotosafarifortsättning

Vackra lavar

Snöboll.


Uppstickare


Hej o hå!

7 kommentarer:

  1. har du tagit bort den ordkontroll nu :) det är många som håller på att bli galna på den :)

    SvaraRadera
  2. oh va bra nu kan man skriva komentar till dig igen :)
    det var väldiga vackra ögon på tuppen/mes som du hade lagt in tidligare idag :)
    mycket bra bilder på snö och blad och den med stubben var ju bra:D

    SvaraRadera
  3. Tack :-)
    Jo, jag tog bort ordkontrollen....har haft problem med den inne hos andra också. Hoppas det går bättre nu :-)

    SvaraRadera
  4. hej:)
    de kort där var tagit med min sony A200 systemkamera ..men när jag sklal ta kort på vattendroppor så använder jag min Nikon P80 kompakt kamera :)

    SvaraRadera
  5. underbart vackra foton.

    vad duktig du är.

    // Lisbeth

    SvaraRadera
  6. Helt otroligt vilka vackra bilder du tar. Jag inser hur mycket jag passerar varje dag utan att ens upptäcka det. Tur att det finns såna som du som förevigar det lilla i naturen :)och gör det så stort.

    SvaraRadera