fredag 23 januari 2009

Vinterbjörk

2 kommentarer:

  1. Hei,visste ikke at du hadde fotoblogg,her var det mange fantastisk fine bilder.Når du skal ha store bilder,må du ha en strech-mal,og jeg tror du har det her ihvertfall.Du laster med bilde på vanlig måte på "store bilder",så trykker du det feltet over der det står "Rediger HTLM"(til venstre for der det står SKRIV).Der har du en plass det står bredde og en plass det står høyde(dette står på engelsk).Du dobler de tallene,f.eks hvis det står Width 400.så forandrer du til 800,det samme gjør du der det står Height,står det for.eks.267 der,så dobler du det til 534.På ei linje lenger ned står det S 400,der skal du alltid endre til 800.Når det er gjort trykker du der det står Skriv,da kommer bildene fram,og du kan skrive det du vil og ordne det på vanlig måte.Bare send meg en mail hvis du plages,så skal jeg hjelpe deg.
    Lykke til.

    SvaraRadera
  2. Tusen takk Anne-Berit!! Jeg skal prøve det med neste bilde og se om jeg får det til.

    SvaraRadera